Stort tack till alla deltagare som medverkade under TK/Kyu-seminariet den 8–9 maj tillsammans med Shihan Collins.
Under helgen samlades totalt 42 deltagare för två dagar fyllda av träning, utveckling och gemenskap.
Även om inte samtliga deltagare finns med på bilden vill vi rikta ett varmt tack till er alla för ert engagemang, er disciplin och den fina atmosfär ni bidrog till under seminariet.
Vi vill också säga stort tack till Shihan Howard Collins för all energi och kunskap.
Osu!


